1 Şubat 2009 Pazar

İnternet Explorer 8 Beta 2 sistemden kaldırma

Internet Explorer 8 beta programını pc ye kurdum fakat memnun kalmadım. Sürekli pencereler donuyor ve pc kitleniyo diyorsanız işte çözümü:
Bu explorer 8 beta yı kaldırmak için en az 60-70 site dolaştım. Hepsinde aynı şeyler yazıyor birbirinden kopyalayarak yazmışlar. Denetim masasından kaldırılıyor falan filan. Ama program ekle/kaldır seçeneğin de de güncelleştirmelerde de görünmüyor.
Bununla ilgili hiçbir yazı bulamadım ve ensonunda buldum.
İşte çözüm..
---Başlat---
---Çalıştır---
---rundll32 setupwbd.dll--
---Tamam---
Sonra Denetim Masası Program Ekle/Kaldır Güncelleştirmeleri göster yaptıktan sonra Windows İnternet Explorer 8 pragram ekle-kaldır seçeneği çıkıyor Kaldır diyorsun ve işlem bitiyor. Explorer 7 takrar bilgisayarına geliyor. Hepsi bu. Daha Fazla aramanıza gerek yok arkadaşlar...unutmadan ilkbaşta göünen genelde dil paketi...Windows İnternet Explorer 8 in kendisi güncelleştirmelerin sonunda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder