30 Ocak 2009 Cuma

Vista Ultimate Sp1 700mb Cd Edition (Katılımsız) FULL









İşte_yeni_modifiye Vista Ultimate Servispack1 Lite 700mb Cd Edition

Başlığa ve boyuta aldanmayın 7 bilgisayarda denedim ve başarılı olduğunu gördükten sonra sizlerle paylaştım, ekran alıntısı arası eksikliği dışında kusur sayabileceğim bir eksiği yok:)
işte yeni modifiye Vista Ultimate Servispack1 Lite 700mb Cd Edition

256 MB Ramle bile calışır

Yeni Sürüm
Şu ana kadar 22 bilgisayarda denendi, daha hızlı ve daha istikrarlı calışıyor.
Yeni Sürüm Özellikleri (256 mb ramde bile hızlı calışma garantisi ama 512 mb ram önerilir)
1-Ekran kartınız uyumlu ise aero direk acılıyor eğer acılmıyorsa ekran kartınız aero destekli değil demektir.(ekran kartının vista driverını kurmanız gerekiyor)
Ardından aero yu Görünüm seçeneklerinden etkinleştirebilirsiniz.

2-Ethernet kartlarının driverlarını cıkarmadım buda direk internete bağlanabileceğiniz demektir.

3-Yazıcı ve wireless desteği cıkarılmamıştır. sadece hizmetlerden yazıcı ve kablosuz ağ bağlantısını başlat demeniz gerekiyor.

4-Ve vista sesleri cıkarılmadı ve artık acılırken kapanırken sessiz ölü vista liteler gitti yerine daha canlı acılış ve kapanış sesleri yerinde duran vistalite3 geldi

5-Oyunlar freecell - solitare - spider solitere - mayın tarlası -purble place (cocuklar icin) duruyor sadece premium oyunlar cıkarıldı.

6-Sidebar bircok vistalitede sidebar cıkarılmıştır bu sürümde sidebar duruyor.

7-Sistem geri yükleme duruyor.

8-Hızlandırıcı reg kaydını eklediğinizde sağ alt köşedeki sürüm notu kalkıyor.kimse artık beta demez inşallah

9-Paint eski sürümde kaldırmıştım bu sürümde cıkarmadım.

10-Cd icinde crack mevcuttur.Otomatik crack her bilgisayarda calışmaz o yüzden crack yapımını size bırakıyorum isteyen benim cd icine koymuş olduğum biosta yazı yazmayan cracki kullanır isteyen bios slicleri bularak crack yapar.

11-Hızlandırıcı ve crack dosyasını otomatik yapmadım istemeyen bunları kurmadan kullanır isteyen kurup ta kullanır. (hızlandırıcıyı kurmanızı tavsiye ederim)

12-Kmplayer halo2 ve diğer programların calışması icin uyumluluklar duruyor.eski calışmanın vermiş olduğu bilgi ve tecrübe ile 4,5 günce yapıldı.birkaç hafta dinlenecektim fakat yenilemeyi uygun gördüğüm icin dinlenmeyi bile erteledim.

13-Nodpad ve wordpad duruyor cıkarılmadı

14-Windows update duruyor yani vistanızı güncelliyebilirsiniz.

15-Vista Ekran alıntısı aracı çıkarıldı

16-Windows deneyim ölçer kaldırıldı

Yeni vistalite 695 mblık bu sürümde cıkarılanlar listesi vlite 1.1.6 final sürümü ile yapılmıştır.

Full ve katılımsız kurulumdur, rar dan çıkardığınız iso dosyasını Nero yada benzeri bir program ile Cd ye yazdırdığınızda Boot seçeneği de aktif olmak suretiyle kullanabilirsiniz.

Alıntıdır ancak tarafımdan denenip tecrübeme göre yorumda değişiklik yapılmıştır.
Ayrıca Yenicen 200 mb lık partlar halinde upload edilmiştir.

http://rapidshare.com/files/177989335/VistaLite.part1.rar

http://rapidshare.com/files/178074643/VistaLite.part2.rar

http://rapidshare.com/files/178101292/VistaLite.part3.rar

http://rapidshare.com/files/178117813/VistaLite.part4.rar

Partlar 200 mb dır (4.part 100mb)


Checking ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder