29 Ocak 2009 Perşembe

Xp yi Orjinal Yapma, Legal xp!!!!


Arkadaşlar sık sık soruyor...güncelleştirme yaptım xp korsan diyor...ekran karardı...felan diye sorunlarla karşılaşıyor...bunun çözümünü çok araştırdım ve buldumda bunu herkesle paylaşmak istedim...legal xp diye bir program var nerden indirdiysem olmadı onlarca siteye üye oldum...linkler çalışmadı...dosya bulunmadı vb...sonunda buldum ve kendim upload ettim onun için linkler sorunsuz çalışıyor...öncelikle bu program virüslü değil ama hemen hemen bütün virüs programları virüs uyarısı verir programı açar açmaz siler...korsan bir prog olduğu için bu uyarı verir kesinlikle virüslü değildir...kendim denedim çünü...onun için önce virüs programını kapatın ....ve bu dosyayı indirip rar dan çıkarın...
sonra çalıştırın...o yazılım sahteciliği kurbanı olabilirsiniz yazısı silinecek bilg kapanıp yeniden açılacak korkmayın..her uyarıya evet deyin yazı gitti şimdi...sonra asıl legal xp yi indirin...ve rar dan çıkarıp çalıştırın... nasıl yapacağınız içinde anlatılıyor zaten...
bilgisayarınızı kapatıp açın virüs programınızı açmayıda unutmayın...istediğiniz kadar güncelleme yapın mediaplayer 11 indirin explorer ı güncelleyin sorunsuz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder